Omdöme
Tydlig och bra involverat snack med bra punkter och ett trevligt bemötande! Tiden gick rätt snabbt
5
Lättsamt, trevligt, skön stämning, det gjorde att det var mycket lätt att hänga med i förklaringarna och förstå all information som man pumpas med under en relativt kort period, med det sagt så rekomenderar jag Centrums trafikskola Blackeberg hårt!
Tack för all förklaring, önskar dig allt gott:)
Kursen var väldigt bra och personen som håll kursen berättade på intressant sätt och han hade koll att alla var med och aktiva.
